Fokus på kunderne!

Branding eller salg?Denne artikel giver dig et indblik i Fronto.dk’s forretningsmodel, der hviler på branding, frem for målrettet at fokusere på salg.

Mange virksomheder har fokus på salg, som det primære middel til at skabe omsætning. Men hvad er forskellen på branding og salg? Kommer det ikke ud på et, vil nogen mene.

Jeg gør mit bedste for at skabe respekt, tillid og valuta for pengene, for mine kunder.

Jeg tror på at kunderne handler med dem der giver dem den rette følelse. Følelsen af gensidig respekt, følelsen af tillid, følelsen af at blive rigere på noget.

Jeg arbejder målrettet på at give kunderne en en god oplevelse og et godt produkt. Ingen ”Få det hele til den halve pris” tilbud, og ingen “skjulte” ekstra omkostninger.

Jeg har fokus på at opbygge et godt forhold til kunderne, med fokus på at levere et produkt, der gør en forskel for kunden, og lever op til forventningerne.

Jeg underbyder ikke på prisen, og overbyder ikke på hvad man får for pengene.

Sagt med andre ord.
God gammeldags tillid til at du får det du betaler for.
At du på forhånd ved, hvad det koster, og hvad du får for pengene.

Tommy Larsen Rask
Indehaver af Fronto.dk