Digital markedsføring

Blandt andre Danmarks Statistik, Dansk Byggeri, Dansk Erhverv og Google har lavet undersøgelser blandt Danmarks små og mellemstore virksomheder. Resultaterne viser at virksomhederne er flittige med den traditionelle markedsføring, men halter noget efter på den digitale side.

Gennemgående for undersøgelsernes resultater er, at rigtig mange små og mellemstore virksomheder udskyder at investere i digital markedsføring. Også selvom de udmærket ved, at kunderne efterspørger en opdateret, informativ hjemmeside, og en aktiv tilstedeværelse på diverse sociale medier.

Digital markedsføringOnline markedsføring og tilstedeværelse på de sociale medier er vigtigt, ikke mindst fordi små og mellemstore virksomheder er i konkurrence med de større spillere, der har ressourcerne til at satse benhårdt på de digitale medier. Og de gør det!

Det er er derfor vigtigt, at mange flere, af de mindre virksomheder kommer ind i kampen.

Alternativet til ikke at bruge digital markedsføring, er en langsom, men sikker nedgang i ordremængden, og risiko for at måtte dreje nøglen om, hvis der ikke tages skridt ud i den digitale verden.

Flere og flere kunder efterspørger en opdateret, informativ hjemmeside, og en aktiv tilstedeværelse på diverse sociale medier. Den hyppigste årsag til dette fravalg blandt virksomhederne er, at man mangler tid og viden til at fokusere på det, og hellere vil fokusere på deres kerneydelser, i stedet for på den digitale markedsføring.

Fronto.dk har gennem snart fem år arbejdet med netop denne målgruppe, med succes. Og det kræver ikke et kæmpe budget at komme i gang. Flere kunder hos Fronto.dk er startet med et lille budget, men har undervejs set effekten, for derefter gradvist at opjustere budgettet til den digitale markedsføring.

Kontakt for mere info