Digital Marketing
Mange små og mellemstore virksomheder udskyder at investere i Digital Marketing, selvom de udmærket ved, at kunderne efterspørger en opdateret, informativ hjemmeside, samt en aktiv tilstedeværelse på de sociale medier.
Årsagen til dette fravalg er ofte, at man mangler tid og viden til at fokusere på det, og hellere vil fokusere på kerne ydelserne. Også selvom de er i konkurrence med større spillere, der har ressourcerne til at satse benhårdt på de digitale medier, og det gør de!
Jeg har arbejdet en del med netop denne målgruppe, med succes. Det kræver ikke et kæmpe budget at komme i gang. Man kan sagtens starte med et lille budget, for derefter gradvist at opjustere, i takt med man ser det har en god effekt.
Er du i tvivl om hvad du kan gøre, og hvad det koster, så kontakt mig. Så tager vi en uforpligtigende snak om mulighederne. Jeg har erfaring med det fra adskillige hjemmeside kunder, som har fået god effekt ud af relativt små investeringer på området.