Forfatter og skribent Erik Hulegaard, ønskede sig en skarpt skåret professionel og fokuseret hjemmeside, med primær fokus på hans bogudgivelser og blog.
Der skulle desuden i løsningen lægges vægt på mobil venlighed og æstetisk balance, der drager læseren ind og afspejler afsenderens kant. Samt en høj grad af sikkerhed og et effektivt værn mod spam kommentarer, på blog-delen.
Erik Hulegaard har derfor valgt både webdesign og hosting ved Fronto.dk. Hvilket, udover det designmæssige, indebærer frekventielle sikkerhedsmæssige opdateringer, og løbende backup.
Processen med selve designet er gennemført i et tæt samarbejde over nogle uger, som derefter er bygget ovenpå, en til prisen, robust teknisk platform, med tre former for spam værn på bloggen.
Anmeldelse/Udtalelse fra kunden
Se Erik Hulegaard’s anmeldelse på LinkedIn, eller citat derfra nedenfor:
Indenfor IT-branchen findes der mange, der er hurtige, smarte og leveringsdygtige i fabelagtige og uundværlige geniale løsninger; desværre indeholder disse tilsyneladende superlative profiler ikke helt det lovede og resultatmæssige, når fakturaen udskrives og den tempererede og komplekse hverdag melder sig.
Det gør derimod Fronto.dk ved dets ejer Tommy Larsen Rask. Nøgleordene er troværdighed i sin performance, grundighed i sin planlægning, ordentlighed i sine aftaler og en dedikeret empatisk kundepleje, der i mit tilfælde udvirkede en meget tilfredsstillende ny version 2.0. af www.hulegaard.dk.
Et positivt eksempel på det nutidige internationale begreb Customer Experience (CX).